Munkánk során a konténer rendeléssel kapcsolatosan gyakran felmerülnek újra és újra bizonyos kérdések. Annak érdekében, hogy ügyfeleink minél pontosabb tájékoztatást kapjanak már honlapunkon, összegyűjtöttük ezeket egy rövid bejegyzés formájában.
Milyen információkat kell megadnom a konténer rendelésekor?
- név, telefonszám
- kerület, pontos cím
- a konténer ki- és elszállításának időpontja
- konténer mérete: 4, 5, 6 vagy 8 m3-es konténer
- fizetés, számlázás módja
- szüksége van-e befogadó nyilatkozatra
- magán- vagy közterületen kerül elhelyezésre a konténer
Mikor tudják kiszállítani a konténert?
A konténer bérlés tekintetében tavasztól őszig sokkal nagyobb a leterheltségünk az építkezések miatt. Amíg a téli időszakban elképzelhető, hogy még aznap, vagy másnap ki tudunk szállítani Önnek egy konténert, az év másik részében lehet, hogy csak 2-3 nappal később. Érdemes néhány nappal előre megtervezni, hogy pontosan mikor szeretnénk, ha megérkezne a konténer és az mikor kerüljön elszállításra.
Milyen hulladékot helyezhetek el a konténerbe?
A következő hulladékok elszállítására van lehetőség: építési törmelék, sitt, zsákos sitt, betontörmelék, vegyes- és fahulladék, bútorok, ruhák, textíliák, feleslegessé vált használati tárgyak, játékok, könyvek, fém-, papírhulladék, műanyag, csomagolóanyag, üveg, föld, tőzeg, homok, sóder, kavics, murva, kő. Az elszállítandó hulladékokról minden esetben tájékoztassa kollégánkat a megrendeléskor!
Mennyibe kerül a konténer rendelés Budapesten?
A konténer rendelés ára függ a hulladék típustól (tiszta sitt, vagy vegyes), illetve kerületenként és méretenként változik. Az aktuális árainkat a linkre kattintva találja meg:
Mikor kell kifizetnem a konténer bérlés díját?
A konténer bérlés díját sofőrünknek kell kifizetnie készpénzben a konténer elhelyezésekor. Lehetőség van átutalásra is, ebben az esetben még a konténer kiszállítása előtt be kell érkeznie az összegnek bankszámlánkra. Az átutaláshoz szükséges információkért hívja a +36 70 368-5824 telefonszámot!
Hogyan kapom meg a számlát a konténer rendelésről?
Amennyiben a helyszínen fizet készpénzzel, a számlát sofőrünktől kapja meg. Amennyiben átutalással intézi a konténer szállítás, sittszállítás díjának kiegyenlítését, a számlát e-mailben vagy akár postai úton is meg tudjuk küldeni az Ön részére.
Egyszerre több konténert is rendelhetek?
Természetesen lehetőség van több konténer rendelésére is, ezek ki- és elszállításának pontos ütemezését minden esetben kollégánkkal tudja egyeztetni. Lehetőség van arra is, hogy a konténer elszállításakor már kiviszünk egy újabb konténert, így biztosítva a folyamatos pakolás lehetőségét. Amennyiben nagyobb mennyiségben szeretne konténert bérelni, természetesen mennyiségi kedvezményt tudunk biztosítani az Ön részére, ennek részleteivel kapcsolatosan keressen minket telefonon!
Veszélyes hulladékot is helyezhetek a konténerbe?
Cégünk veszélyes és folyékony anyag szállítással nem foglalkozik, így kérjük, hogy ezeket semmiképpen se helyezze el a megrendelt konténerbe!
A területfoglalási engedélyt kinek kell intéznie?
Ha közterületre kerül elhelyezésre a megrendelt konténer, a területfoglalási engedélyt minden esetben a megrendelőnek kell intéznie a helyi önkormányzatnál.
A befogadó nyilatkozatot kitől kell igényelnem?
A sittszállítás, hulladék szállítás esetén lehetőség van befogadó nyilatkozat kérésére is, amennyiben erre szüksége van, kérjük, hogy a megrendelésnél jelezze kollégánknak telefonon vagy e-mailen!
Konténerre van szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma a +36 70 368-5824 telefonszámon!