Konténer rendelés Budapest
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy szabad konténert tudjunk biztosítani Önnek!
Hívjon telefonon!
A konténer rendelés, konténeres sittszállítás bármikor szükséges lehet, például költözéskor, építkezésen, felújítás alkalmával, vagy akár akkor is, ha a közeljövőben nem lesz szervezett lomtalanítás, hanem mi szeretnénk rendbe tenni a házunkat, lakásunkat, megszabadulni a lomoktól.
Rendkívül fontos kiemelni, hogy csak olyan vállalkozást lehet megbízni a feladattal, akinek erre megvan a hatósági engedélye. Súlyos következményei is lehetnek építkezés esetén, ha engedéllyel nem rendelkező vállalkozást bízunk meg a konténer bérlés esetén, akár az építési vagy a használatbavételi engedélyt is megtagadhatja a szakhatóság.
Természetesen a SZERVIZ-TRANS Kft. rendelkezik az összes szükséges engedéllyel, így ha tőlünk rendel konténert, biztos lehet a dolgában.
A konténer rendelés előtt érdemes átgondolni a következőket:
Konténer méretek
Cégünk 4, 5, 6, 8 és 10 m3-es konténerekkel rendelkezik. A konténer kiválasztásához érdemes megbecsülni a keletkező hulladék mennyiségét. Tapasztalatunk alapján azt javasoljuk, hogy inkább egy mérettel nagyobbat rendeljenek meg, hiszen a biztonságos szállítás érdekében tilos feltornyozni a hulladékot a konténerben. Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a hulladék becslésekor általában kevesebbet gondolnak előzetesen az emberek, sajnálatos módon számos alkalommal előfordult, hogy menetközben plusz egy konténert kellett megrendelniük a teljes mennyiséghez.
A konténer elhelyezése
Magánterületre történő lehelyezés esetén, figyeljen rá, hogy a teherautónak be kell férnie a kapun, nem lehetnek benyúló faágak, vezetékek, a konténer lehelyezéséhez szükségünk lesz 3 méter szélességre és 4-5 méter hosszúságra. Érdemes előre megtervezni a konténer pontos helyét, hogy az minél közelebb legyen a rakodásra kerülő hulladékokhoz. Ha közterületre kerül lehelyezésre a konténer, a büntetés elkerülése érdekében szüksége lesz területfoglalási engedélyre az illetékes önkormányzattól. Az engedély beszerzése mindig az ügyfél feladata, ezt cégünknek nem áll módjában intézni.
A konténer rendelés
Cégünk kollégái csak hétköznap dolgoznak, így konténer bérlés esetén csak hétköznapokra tudja kérni a konténer lehelyezését és elszállítását. Érdemes a rakodás, lomtalanítás előtt jó néhány nappal-héttel megrendelni a konténert, illetve leegyeztetni kollégánkkal az elszállítás pontos idejét is. A tavaszi és nyári időszakban a rengeteg kivitelezési, építkezési munka miatt szinte biztos, hogy másnapra nem tudunk konténert biztosítani. Ebben az időszakban kiemelt jelentősége van a konténerek időben, előre történő megrendelésének!
Vegyes hulladék és tiszta sitt
A következő hulladékok elszállítására van lehetőség cégünknél: építési törmelék, sitt, zsákos sitt, betontörmelék, vegyes- és fahulladék, bútorok, ruhák, textíliák, feleslegessé vált használati tárgyak, játékok, könyvek, műanyag, csomagolóanyag, üveg, vas- és acélhulladék, föld, tőzeg, homok, sóder, kavics, murva. A hulladékokat akár vegyesen is elhelyezheti a konténerekbe, mivel ezeket telephelyünkön szétválogatjuk az érvényes jogszabályok szerint.
(Felhívjuk figyelmét, hogy a honlapon szereplő árak csak tiszta sittre vonatkoznak, vegyes konténer árak esetén vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal!) A konténereket kizárólag szóródásmentes állapotban tudjuk felvenni, így ha például homok, sóder is kerül bele, ezeket alulra helyezzük el. Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk szilárd veszélyes hulladék szállítással is foglalkozik, ennek részleteiért keresse kollégánkat a kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén.
Sittszállítás
A tiszta hulladék vízben nem oldódik, nem ég, más fizikai vagy kémiai módon nem reagál, nem bomlik le biológiai úton, nincs kedvezőtlen hatással a vele kapcsolatba kerülő más anyagra úgy, hogy abból környezetszennyezés vagy emberi egészség károsodása következne be, illetve nem veszélyezteti a felszíni vagy felszín alatti vizeket. Például: tégla, kő, föld, beton stb. A konténeres sittszállítás ebben az esetben lehetséges.
Vegyes konténer
Ki kell emelnünk, hogy az már nem tiszta sitt, ha van a hulladék között bármilyen lebomló anyag is, például fa, műanyag, papír, fém, üveg, vagy zöldhulladék. A vegyes konténer esetén mindent bepakolhatunk, például bútorokat, papírhulladékot, textíliákat, és ezen kívül természetesen a sittet is.
Mi nem kerülhet a konténerbe?
Ha épp felújítás történik nálunk, vagy egy túlzsúfolt raktárhelyiséget lomtalanítunk, biztosan szükséges lesz a konténer bérlés a folyamat során. Természetesen a legtöbb dolgot el lehet helyezni a kiszállított konténerbe, de van néhány, amit semmiképpen sem, ezek:
- Festékek, ragasztók, oldószerek
A ház körül fellelhető festékek, ragasztók, oldószerek esetén a tapasztalat szerint mindig megmarad egy kevés. Ezt jellemzően nem dobjuk ki azonnal, hanem félretesszük, ha további javításra lenne szükség. Ha ezek az anyagok feleslegessé válnak, nagy lehet a kísértés, hogy csak bedobjuk a szemétbe a többi hulladék mellé. Ez rendkívül meggondolatlan lenne, hiszen ezekben olyan vegyszerek és olajok találhatóak, melyek kiömlése esetén komoly környezetkárosító hatással vannak.
- Autóhoz szükséges folyadékok, anyagok, alkatrészek
Ha nem szervizbe visszük az autónkat, hanem otthon cseréljük le például a motorolajt, ügyeljünk arra, hogy megfelelően tároljuk és szállítsuk el a lerakóba. Szinte egyértelmű, de szeretnénk kiemelni, hogy soha se dobjuk a hulladék közé az autó elektronikai egységeit, gumit, vagy akkumulátort!
- Rovarirtó, növényvédő szerek
A különböző rovarirtó szerekkel természetesen nem kis mennyiségben van probléma, az előírások betartásával a kertünkben gond nélkül használhatjuk ezeket hosszú éveken keresztül bármilyen probléma nélkül. Nem a szerekkel van probléma, hanem a bennünk található anyagok koncentrációjával és mivel ezek jól oldódnak vízben, így rendkívül veszélyesek a felszín alatti és a felszíni vizekre, ezek élővilágára.
- Elektronikai hulladék
Például: régi tévé, hűtő, számítástechnikai eszközök, lámpa, irodai elektronikus eszközök. Ezek szintén nagy veszélyt jelentenek a környezetre fém-, festék- és vegyszertartalmuk miatt.
- Gyógyszerek
Szinte mindenkinek van otthon kisebb-nagyobb házipatikája. Ha gondosan átnézzük és találunk lejárt szavatosságú gyógyszert, ezeket próbáljuk meg a közeli patikába visszavinni, bár sajnos nem mindenhol van a leadásra lehetőség. Soha se dobjuk közvetlenül a szemétbe, mivel ezek komoly vegyi anyag koncentrátumok, így jelentős kockázatot jelentenek környezetünkre, élővilágunkra nézve.
Területfoglalási engedély
Ha kerületi önkormányzati területre szeretnénk lehelyeztetni a megrendelt konténert, akkor a helyi önkormányzatnál kell kitölteni a területfoglalási engedélyhez szükséges nyomtatványt, mely sok önkormányzat honlapjáról közvetlenül is letölthető. Ha a Fővárosi Önkormányzat által kezelt területre szeretnénk konténert rendelni, akkor a Fővárosi Önkormányzat honlapján tájékozódjunk.
Ezen a nyomtatványon kell lejelenteni, hogy mikor és hova szeretnénk kihelyezni a konténert. Érdemes valamilyen módon biztosítani a helyet már előző nap, például jó megoldás, ha a konténer helyére parkolunk az autóval. A konténerek nagyobbak egy személyautónál, illetve maga a lehelyezés is helyigényes, így érdemes két, esetleg három autóval foglalni a helyet. Konténer bérlés esetén ezt a foglalást különösen a belső kerületekben nehéz megoldani, kérjük meg szomszédunkat, közel lakó rokonunkat, hogy segítsen.
A nyomtatványon meg kell adnunk azt is, hogy melyik házszám elé kérjük a foglalást a konténer számára. Vigyázzunk, mert ha például a 16-os számhoz kérjük az engedélyt, de csak a 20-as szám előtt van hely, akkor lehet, hogy meg fog büntetni a közterület-felügyelet! A bírság összege több tízezer forintra is rúghat, így nem lehet eléggé hangsúlyozni a foglalás fontosságát.
Meg kell adnunk az időtartamot és a tervezett foglalási hely nagyságát is, előfordul, hogy egy kézzel rajzolt vázlatot is kérnek ehhez.
Érdemes a konténer érkezése előtt több nappal megkérni az engedélyt – általában 1-2, de akár 4-5 nap is lehet az ügyintézés. Van, ahol plusz díj ellenében lehetőség van a gyorsított eljárásra is, ez esetben már aznap kikerülhet a megrendelt konténer.
A területfoglalás díja is kerületenként változik, 500 forinttól 3-4 ezer forintig terjedhet naponként a fizetendő összeg, ehhez hozzáadódik még a néhány ezer forintos ügyintézési díj is. Vannak olyan kerületek, ahol néhány napig ingyenesen is kihelyezhető konténer, van ahol csak bejelentési kötelezettség kötődik konténer bérlés folyamatához.
Konténer rendelés
Gyakori kérdések
A konténer rendeléshez szükséges információk
- név, telefonszám
- kerület, pontos cím
- a konténer ki- és elszállításának időpontja
- konténer mérete: 4, 5, 6 vagy 8 m3-es konténer
- fizetés, számlázás módja
- szüksége van-e befogadó nyilatkozatra
- magán- vagy közterületen kerül lehelyezésre a konténer
A konténer szállítás időpontja
A konténer bérlés tekintetében tavasztól őszig sokkal nagyobb a leterheltségünk az építkezések, felújítások miatt. A téli időszakban elképzelhető, hogy még aznap, vagy másnap ki tudunk szállítani Önnek egy konténert, az év másik részében lehet, hogy csak több nappal később. Érdemes néhány nappal előre megtervezni, hogy pontosan mikor szeretnénk, ha megérkezne a konténer és mikor kerüljön elszállításra.
Milyen hulladékot helyezhetek el a konténerbe?
A következő hulladékok elszállítására van lehetőség: építési törmelék, sitt, zsákos sitt, betontörmelék, vegyes- és fahulladék, bútorok, ruhák, textíliák, játékok, könyvek, fém-, papírhulladék, műanyag, csomagolóanyag, üvegfeleslegessé vált használati tárgyak, föld, homok, sóder, kavics, murva, kő. A hulladékok típusáról minden esetben tájékoztassa kollégánkat a megrendeléskor!
Mennyibe kerül a konténer rendelés Budapesten?
A konténer rendelés ára függ a hulladék típustól (tiszta sitt, vagy vegyes), illetve kerületenként és konténer méretenként változik. Tiszta sittre vonatkozó aktuális árainkat a linkre kattintva találja meg:
Amennyiben a vegyes konténer árak érdeklik, kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal, a +36 70 368 5824 telefonszámon!
Mikor kell kifizetnem a konténer bérlés díját?
A konténer rendelés díját sofőrünknek kell kifizetnie készpénzben a konténer elhelyezésekor, vagy átutalásra is lehetőség van, de ebben az esetben még a konténer kiszállítása előtt be kell érkeznie az összegnek bankszámlánkra. Az átutaláshoz szükséges információkért hívja a +36 70 368 5824 telefonszámot!
A konténer bérlésről mikor kapok számlát?
A konténer rendelés, sittszállítás díjáról a számlát e-mailben küldjük az Ön részére.
Veszélyes hulladék szállításra is van lehetőség?
Cégünk szilárd veszélyes hulladék (például síkpala, hullámpala, kátrányos hulladékok) szállításával is foglalkozik, ennek részleteivel kapcsolatosan kérjük keresse kollégánkat a +36 70 368 5824 telefonszámon.
A területfoglalási engedélyt kinek kell intéznie?
A területfoglalási engedélyt minden esetben a megrendelőnek kell intéznie, cégünk nem tudja átvállalni ezt a feladatot.
A befogadó nyilatkozatot kitől kell igényelnem?
A konténeres sittszállítás, vegyes konténer rendelés esetén lehetőség van befogadó nyilatkozat kérésére is, amennyiben erre szüksége van, kérjük, hogy már a megrendelésnél jelezze ezt kollégánknak.