Konténer rendelésre bármikor szükségünk lehet, például költözéskor, építkezésen, felújítás alkalmával, vagy akár lomtalanításkor is. Ahhoz, hogy problémamentes legyen a folyamat, érdemes végiggondolni a lentieket még a konténer megrendelése előtt.

 

1. Hulladék mennyiség és a konténer méretének becslése

Cégünk 4, 5, 6 és 8 m3-es konténerekkel rendelkezik. Ahhoz, hogy kiválasztásra kerüljön a megfelelő konténer, érdemes megbecsülni a hulladék, szemét várható mennyiségét. Sok éves tapasztalatunk alapján azt javasoljuk, hogy inkább egy mérettel nagyobbat rendeljenek meg, hiszen a megfelelő és biztonságos szállítás érdekében tilos a konténereket megmagasítani, feltornyozni a hulladékot. A hulladék becslésekor általában kevesebbet gondolnak előzetesen ügyfeleink, sajnos számos alkalommal előfordult, hogy plusz egy konténert kellett megrendelniük annak érdekében, hogy minden elszállításra kerüljön. Ahhoz, hogy ne fordulhasson elő ez a probléma Önöknél, inkább egy mérettel nagyobb konténert rendeljenek!

 

2. Hely meghatározása, területfoglalási engedély

Amennyiben magánterületre kerül elhelyezésre a megrendelt konténert, mindenképpen figyeljen rá, hogy a teherautónak be kell férnie a kapun, nem lehetnek benyúló faágak, vezetékek, a behajtáshoz és a konténer lehelyezéséhez szükségünk lesz 3 méter szélességre és 4-5 méter hosszúságra. A saját érdekünkben érdemes előre megtervezni a konténer pontos helyét, hogy az minél közelebb legyen a rakodásra kerülő hulladékoktól. Amennyiben közterületre kerül lehelyezésre a konténer, a büntetés elkerülése érdekében szüksége lesz területfoglalási engedélyre az illetékes önkormányzattól. Mivel cégünk nem tudja átvállalni ezt a feladatot, így sose felejtse el a területfoglalási engedély ügyintézését!

 

3. Ütemezés, a konténer megrendelése

Cégünknél kizárólag hétköznapokon dolgozunk, így amennyiben konténert szeretne bérelni, mindenképpen ezen időtartam alatt rendelje meg és kérje a konténer lerakását és elszállítását. Érdemes a rakodás előtt néhány nappal megrendelni a konténert, illetve leegyeztetni kollégánkkal az elszállítás pontos idejét is. A tavaszi és nyári időszakban jelentősen több kivitelezési, építkezési munka folyik, így elképzelhető, hogy nem tudjuk másnapra biztosítani a megrendelt konténert. Ebben az időszakban kiemelt jelentősége van a konténerek időben, néhány nappal előre történő megrendelésének!

 

4. Hulladék típusának meghatározása

A következő hulladékok elszállítására van lehetőség cégünknél: építési törmelék, sitt, zsákos sitt, betontörmelék, vegyes- és fahulladék, bútorok, ruhák, textíliák, feleslegessé vált használati tárgyak, játékok, könyvek, műanyag, csomagolóanyag, üveg, vas- és acélhulladék, föld, tőzeg, homok, sóder, kavics, murva. A hulladékokat akár vegyesen is elhelyezheti a konténerekbe, mivel ezeket telephelyünkön szétválogatjuk. (Felhívjuk figyelmét, hogy a honlapon szereplő árak csak tiszta sittre vonatkoznak, vegyes hulladék esetén vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal!) A lehelyezett konténereket minden esetben szóródásmentes állapotban tudjuk csak felvenni, így amennyiben például homok, sóder kerül bele, ezeket minden esetben alulra helyezzük el. Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk veszélyes és folyékony hulladék szállítással nem foglalkozik, így kérjük, hogy ezeket semmiképpen se helyezze el a konténerekbe!

Konténerre van szüksége Budapesten? Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Konténer rendelésért hívjon! +36 70 368-5824

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
Hívjon most!